Friday, April 29, 2011

TANDA HEBATNYA ALLAH

HARI INI SAYA NK CITER TENTANG KUKU...SATU DARI ANUGERAH TUHAN YG JARANG KITA MENSYUKURINYA.mmg xdapat dinafikan lagi  hebatnya kuasa Allah menjadikan seluruh alam ini dan diisikan dengan suku kaum manusia yg terdiri dari pelbagai suku kaum. akan tetapi, walaupun kita berbeza bahasa, warna kulit dan sebagainya, kita berkongsi warna kuku yg sama...betulkan? haha..mesti anda akan lihat warna kuku anda dan bandingkan denga kuku sapa2 yg berada dekat anda sekarang. nah, tengok ni. macam2 kuku dari pelbagai suku kaum saya letak kat sini.
ini sebab dia kaler kan kuku dia.

tengok! kuku org kulit hitam pon warna cerah jugak kan?
dikatakan ini warna asal kulit nabi adam..so thats why suma kulit kita warna sama mcm ni.
kuku ni kuning sikit sebab dia jarang polish..      





















































































































































         

6 comments:

BeritaKini said...

macamna lah dia jaga kuku pic last tu.

lawatan dri BeritaKini :)

KU ABDULLAH ULWAN said...

haha.ak pikir cmnadia basuk berak..haha.ker ada org basuhkan utk dia :P

@taufiqhelios said...

wowoh! keep it up bro :)

www.fierapirot.bolgspot.com said...

huh..macam mne nk mkn tu kuku pnjg2..=0 singgah and follow u..=)

dott said...

panjangnye kukuu !

Sekamar Rindu said...

salam...


ishh..panjang betul kuku pic yg last tu...

* folo ur blog..