Monday, August 6, 2012

Dia Insan Yang Aku Kagumi

skrg pkul 1.40 pg. sambil mkn chipsmore. aku menulis entry ini.. aku kini berada di pondok di sik. saja mencari sedikit ilmu merawat hati yg kering di bulan ramadhan. aku rindu akan dia. insan yg pertama mencuri hatiku. aku jatuh hati akan dia kerana allah.. tp mgkin allah simpan dia utk lelaki yg lbih baik... mmg aku akui aku insan yg byk kekurangan.

dia insan yg aku kagumi. selalu aku baca entry dlm blog dia. masyaallah. hebat sungguh wanita ini.. itu semua qada dan qadar. dia sungguh istimewa pd mataku. watak yg simple. tidak lah terlalu cantik. tp tersangat sweet bila senyum. aku sukaakan giginya...: 

setiap kali aku baca entry dia, aku tahu bahawa cinta ilahi yg dia kejar dahulu. masyaallah.. aku doakan dia tetap dlm perjuangan dia menuju cinta agung.. kalau la dia tahu aku sgt mengagumi dia.. dia wanita satu dlm sejuta. -untukmu ramdani wanita yg aku kagumi...

No comments: